طنز دونی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طنز دونی
نوشته شده در جمعه 13 تير 1393
بازدید : 306
نویسنده : حسین و محمدکاظم

از وصیت های لقمان به پسرش:
اگه تو یه جمعی وارد شدی و تشخیص ادم بی ادب از بقیه برات سخت بود کولر رو خاموش کن!
   

شرﮎ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺍﻟﺎﻍ ﻣﺦﭘﺮﻧﺴﺲ ﺭﻭ ﺯﺩ... ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﺎ ﺳﻮﻧﺎﺗﺎ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﻣﺦ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺭﻭ ﺑﺰﻧﻦ

مورد داشتیم دخدره اِنقَدِه آرایش داشته
.
.
.
.
.
.
داداشش تو خیابون بهش شماره داده :))))

 

مردونگی به این نیست که رو زنت دست بلند کنی

اگه مَردی با پا بکوب تو صورتش

 

 

 

خری از مامانش پرسید :من چطوری دنیا اومدمگفت :بابای خرت، خرشد، عاشق من خر شد، من خر، خرشدم عاشق اون نره خر شدم، اینطوری خرتوخر شد و کره خری بدر شد
بچه که بودم وقتی اسفناج میخوردم
حس میکردم زورم بیشتر شده،میرفتم تو کوچه دعوا

هیچی دیگه

مثله خر کتک میخوردم، بر میگشتم خونه
   
   دارم نهار درست میکنم…یه لحظه خم شدم موهام سوخت

 

به مامانم میگم اخ موهام سوخت

میگه اره یه لحظه دیدم بو کله پاچه گوسفندمیاد

یعنی غلام ادبیاتشم من!!!

 
تا حالا دقت کردین!!! وقتی یه نفر شمارو دعوت به دیدن یه فیلمی که قبلا خودش دیده

 

میکنه تو مدت فیلم یه جوری نگاتون میکنه که انگار خودش فیلمو ساخته؟

.............

 

 
....................
آیا میدانید چرا لكلک موقع خواب یک پایش را بالا می‌گیرد؟
 چون اگر هر دو را بالا بگیرد ، می‌افتد

.....................
.............
یه تبلیغه میگه، فلان صابون %۹۹ باکتریها رو میکشه.

من از همینجا به اون %۱ باکتری،

به خاطر این ایستادگیِ پر غرور و پر افتخارشون تبریک میگم

....................

.............
 جمعیت جهان = ۷, ۰۰۰, ۰۰۰, ۰۰۰ نفر

اگه من بمیرم = ۶, ۹۹۹, ۹۹۹, ۹۹۹ نفر

همه اعداد عوض میشه، قدر منو بدون
.........
...................

دقت کردین وقتی ۵ ثانیه قبل از آلارم موبایل بیدار میشیم و اونو خاموش میکنیم…

احساس میکنیم بمب خنثی کردیم

...................
............

حسرت سه چیزو هرگز نخور:
۱. هیکل

۲. تیپ

۳. قیافه

حالا ما که داریم کجا رو گرفتیم؟ … والله!

............

.....................

بهار آمد و با خود گل آورد
تابستان امدو با خود گرما آورد
پاییز امد با خود مدرسه را آورد
زمستان امد و با خود برف را آورد
این وسط تو چیکاره ای؟

..........................

....................

آیا میدانید چرا فیل از سوراخ سوزن رد نمی‌شه؟

 برای اینكه ته دمش گره داره
 
 

 



:: برچسب‌ها: همه چی , طنزوسرگرمی , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: